fredag 22 oktober 2010

Mina praliner!


Lindor från Lindt - såå goda!


Pralinen :) G på promenad med mamma

Hej!

Fredag igen, häärligt!

Imorse när vi vaknade var marken täckt av snö, som delvis ligger kvar!

G och jag har varit och handlat lite godsaker till kvällen. Hans nya overall kom väl till pass i kylan. Den är varm och gosig och kommer från Molo.

Nu ska vi bjuda storasyskonen och kompis på tacos . Efter blir det en stor skål med smågodis..

Ha en riktigt skön och mysig fredagskväll!

Kram L

5 kommentarer:

  1. Choklad är SÅÅÅgott :-) Söt pralin du har i vagnen!

    Har du börjat julpyssla? Kolla julboken på min blogg, den får du inte missa!

    Kram Helena /franska lijan

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten kille du har.
    Här blev det hemmagjord pizza med valfri fyllning.
    choklad blir det snart till idol.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Jag älskar de röda kulorna ja. De har så god smet inuti.

    Jasså, så ni har också fått snö nu. Jag hoppas att det inte kommer mer förrän första advent ja.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Söt pralin du har i vagnen ;)

    Ja vi fick också snö i natt och imorse, men nu är den försvunnen. Men de gör inget om de inte blir mer förrän advent!

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Mums, vad gott med Lindts choklad!
    och vilken godbit du har i vagnen också....
    Ser så fin ut, jättefina vinterkläder!

    Ha en sköön lördagskväll!
    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, det gör mig glad!