måndag 25 oktober 2010

Jul hos Walther og Co.


Hos danska Walther og Co. är jultemat silver och guld, jättefin och lite oväntad kombination


De söta zinkhusen gör sig så bra i grupp, jag tror minsann att mitt vill ha sällskap :)

Så enkelt och fint stilleben - en patinerad tom ram och måånga olika lyktor i grupp

Hej måndag!

Två månader kvar till jul :)! Idag bjuder jag på lite julinspiration från danska Walther og Co. Fint och stämningsfullt med silver och gulddetaljer mot det gråa tycker jag. (Bilder lånade från Walther og Co.)

Nu dags att fånga dagen!

Kram L

5 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen deras zinkhus och skulle så gärna vilja ha det stora, men tyvärr är det för dyrt just nu.

    Det var en lite ovanlig färgkombination de hade i år, det måste jag hålla med om. Men fint!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh så vackra biloder, poch jag love deras saker!!!!!
    Hoppas du får en fi n ny vecka!
    kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Tack för fin julinspiration, alltid lika givande att se....

    Hoppas att du haft en bra helg!
    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Vilka jättefina bilder!
    Du får mig att längta ännu mer till juletider!!

    Ha en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Jag har länge suktat efter dessa söta hus. Nu har jag äntligen beställt mitt första men säkert inte det sista! Hoppas du får en härlig dag!

    Kram Amanda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, det gör mig glad!